close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוללה לחיים: איך לבחור סוללה לאופניים חשמליים שתחזיק שנים

מערכת שורשח חשוון, תשפב14/10/2021

כאשר בוחרים סוללה לאופניים חשמליים, חשוב להקפיד על האיזון בין החוזק של הסוללה לבין חוזק המנוע. עם זאת, לאותו מנוע תיתכן התאמה של יותר מסוללה אחת

תגיות:
אופניים חשמליים הפכו זה מכבר לאחד האמצעים היותר מקובלים להתניידות במרחב העירוני. עם הזמן והשיפורים הטכנולוגיים, משתפר גם טווח הנסיעה של האופניים. מהם המרכיבים החשובים באופניים החשמליים? מהי סוללת ליתיום? מה התפקיד של סוללה לאופניים חשמליים? מה תפקיד הסוללה בשיפור האיכות וזמן הפעולה של האופניים? איך לבחור סוללה עבור אופנים חשמליים? מהם היתרונות של סוללה חזקה? אם אתם רוכבים על אופניים חשמליים – זאת בדיוק הכתבה עבורכם.

מהי סוללת ליתיום לאופניים חשמליים
סוללת ליתיום לאופניים חשמליים היא סוללה שבה האלקטרוליט, החלק בסוללה
האחראי על הטעינה, עשוי מליתיום. היתרונות של הליתיום על פני חומרים אחרים הם כדלקמן:
• משקל: משקל הליתיום הוא קל, ולפיכך גם משקל הסוללה באופן כללי קל מאד.
• יכולת אגירה: יכולת האגירה של הליתיום היא גבוהה, בהשוואה לכל חומר אחר שבו נעשה שימוש בעבר.
• יכולת פריקה: גם יכולת הפריקה של הליתיום ראויה לציון, ומאפשרת לסוללה לפעול בצורה חלקה לאורך זמן. פריקת הליתיום מעניקה למנוע של האופניים החשמליים את האנרגיה הדרושה לו.
ככלל, ידוע וברור כי סוללה לאופניים חשמליים מליתיום, נחשבת לאיכותית מאד. עם זאת, חשוב להתאים את הסוללה לסוג המנוע של האופניים.

טיפים לבחירת סוללה מתאימה לאופניים
שוק הסוללות לאופניים חשמליים הוא מגוון. בשורות להלן הביא כמה טיפים לבחירת סוללה לאופניים חשמליים שתעניק למנוע את האנרגיה הדרושה ותחזיק מעמד לאורך זמן:
1. התאמת הסוללה לסוג המנוע: התאמת הסוללה למנוע מונעת התחממות יתר הן של המנוע והן של הסוללה. כך למעשה מתארכים חיי המנוע.
2. קיבולת הסוללה: ככל שקיבולת הסוללה גבוהה יותר, כך טווח הנסיעה שהיא מאפשרת יהיה ארוך יותר.
3. מס' מחזורי טעינה: הסוללה היא מרכיב יקר, שמצידו משפיע מאד על תפקוד המנוע. לפיכך, ככל שמספר מחזורי הטעינה של הסוללה גדול יותר, כך היכולת של הרוכב לנצל אותה גבוהה יותר. מהבחינה הזאת, סוללת ליתיום היא היעילה ביותר ומאפשרת 20% יותר במספר מחזורי הטעינה.

היתרונות של סוללה חזקה
כאשר בוחרים סוללה לאופניים חשמליים, חשוב להקפיד על האיזון בין החוזק של הסוללה לבין חוזק המנוע. עם זאת, לאותו מנוע תיתכן התאמה של יותר מסוללה אחת. כאשר בוחרים סוללה עבור אופניים חשמליים, חשוב לבחור את הסוללה החזקה ביותר האפשרית, עבור סוג המנוע והנפח שלו. סוללת ליתיום היא חזקה, והמשמעות היא שטווח הנסיעה שהיא מספקת יהיה ארוך יותר. כמו כן, מספר מחזורי הטעינה שלה גדול יותר. מכאן, שהתמורה על ההשקעה ברכישת הסוללה תהיה גבוהה יותר. סוללה חזקה המותאמת לסוג המנוע שומרת גם על המנוע עצמו, מונעת התחממות ומאפשרת לאופניים לנסוע למרחקים גדולים מאד.

אם יש לך עניין לרכוש סוללה לאופניים חשמליים באיכות גבוהה, זה בדיוק המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר עם חברת גרין גו אנרג'י ואנו נתאים עבורך את הסוללה בצורה מיטבית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה